3.2.10

Kapsaguljašš

... vähemast sellist nime see kapsaroog kannab Õhtulehe Toidurõõmus (sügavkülmutamise ABC-s). Tegemist on ühe väga mõnusa ja maitsva roaga (isegi laps pistis õhinal). Ainsad 2 asja, mida ma selles retseptis parandasin, olid hautamisaeg ja panni asendasin potiga. Mul lihtsalt pole nii suurt panni, kuhu mahuks kilo liha ja kilo kapsast. Lisaks peab neid ju segama ka. No ja tšillipulbrit ma ka ei lisanud - muidu ei saaks ju lapsele anda.
No ja pilti mul ka praegu presenteerida pole - toit sai enne otsa. =P
  • 450 g toorvorste
  • 450...500 g veisehakkliha
  • 1 sibul
  • 1...2 küüslauguküüs
  • 1 purk (400g) purustatud tomateid
  • 1 (1...1,5 kilo) valge peakapsas
  • 2 sl veiniäädikat
  • (1 tl tšillipulbrit)
  • 1 tl paprikapulbrit
  • soola
Tükelda toorvorstid ja pane koos hakklihaga potti ning pruunista. Haki sibul ja küüslauk ning lisa lihale. Kuumuta. Seejärel lisa tomatikonserv, veiniäädikas ning viilutatud kapsas. Hauta kaane all kuni kapsas pehmeks. Vahepeal sega natuke. Mul kulus selleks 45...50 minutit. Lisa maitseained.

No comments: